SWAN
مطالب و عکس های جدید

منبع : http://www.alef.ir/vdcguu9q7ak9tx4.rpra.html?147278

لطفا به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 26 اسفند 1390برچسب:توبه,مجلس,سنا,
ارسال توسط علی بهمنی

غلامرضا مصباحی مقدم نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اعلام اخطار اصل ۸۸ قانون اساسی گفت: طبق اصل ۸۸ رئیس جمهور یا وزیر موظف اند برای پاسخ به سئوال نمایندگان در صحن علنی مجلس حاضر شده و به سئوالات پاسخ دهند.
رئیس کمیسیون طرح ویژه تحول اقتصادی افزود: رئیس جمهور در جلسه امروز به سئوالات پاسخ نداده و برخلاف آیین نامه طرح سئوال کرد.
این طراح سئوال از رئیس جمهور در واکنش به پاسخ های احمدی نژاد به سئوالات نمایندگان گفت: رئیس مجلس باید دستور دهد تا کار حقوقی دقیقی روی سئوالات نمایندگان و پاسخ های رئیس جمهور صورت گرفته و بیانیه ای از طرف مجلس در این خصوص منتشر شود.
در ادامه مصباحی مقدم با بیان اینکه رئیس جمهور در سخنانش سئوالات نمایندگان را تحریف کرد، اذعان داشت: رئیس جمهور به سئوال نمایندگان در مورد ۱۱ روز خانه نشینی خود نیز پاسخ نداد و گفت:" احمدی نژاد و استراحت!" رئیس جمهور باید نسبت به این عملکرد خود معذرت خواهی می کرد.
 

به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی بهمنی

عصرایران - محمود احمدی نژاد ، رئیس جمهور در جلسه سوال مجلس ، به هیچ کدام از سوالات مجلسی ها جواب نداد و کوشید یک ساعت زمان خود را با شوخی و خنده و کلی گویی و "پرسش به جای پاسخ" ، پر کند و با گفتن سخنانی مانند این که دم عید است کمی شوخی کنیم و دور هم صفا کنیم و نظایر این ، نشان داد که هنوز یک رئیس جمهور غیرپاسخگوست.
 

به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 26 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط علی بهمنی

هشدار مدیرکل ثبت‌احوال درباره تغییر گرایش در انتخاب نام‌ها

 


رها،‌ ستایش،‌ باران ‌و.. ‌خارج ‌از ‌عرف ‌مذهبی ‌هستند

 

خبرگزاری ایسنا: محسن اسماعیلی، نسبت به آمار بالای ثبت نام هایی چون باران، هستی، سارینا، عسل، الینا، آرین، آرمین و آرش در سال ۱۳۸۹در ایران هشدار داده و گفته است که این اسامی خارج از عرف مذهبی و اسلامی هستند.

 

مدیر کل اسناد هویتی سازمان ثبت احوال کشور در این خصوص گفته است: «سلیقه جامعه در انتخاب نام تا حدودی نسبت به گذشته تغییر کرده و این تغییر یک هشدار است... با توجه به فرهنگ جامعه، انتخاب نام برای فرزندان باید بر مبنای عرف مذهبی و اسلامی باشد.»

 

بر اساس آمار سازمان ثبت احوال کشور، در میان ۵۰ نام برتر دختر در سال ۸۹ که بر اساس تعداد دفعات ثبت تنظیم شده است، نام‌هایی چون سارینا، الینا، ملیکا، یلدا، هلیا، باران، نرگس، مهسا، عسل، هانیه، نازنین، آیناز، کیانا، باران، آیدا، سوگند و پریا به چشم می‌خورد.

 

پنج نام اول این فهرست به ترتیب به فاطمه (با بیش از پنج هزار و ۲۰۰ بار ثبت)، زهرا، ستایش، هستی و زینب تعلق دارد.

 

در میان ۵۰ نام برتر پسران نیز می‌توان به نام‌هایی چون پرهام، پارسا، آرین، آرش، ماهان، شایان، ایلیا، بنیامین و دانیال اشاره کرد.

 

همچنین بر اساس آمار این سازمان در سال ۸۹، نام‌های امیرعلی (با بیش از سه هزار و ۳۰۰ بار ثبت) و ابوالفضل به ترتیب رتبه اول و دوم این فهرست را به خود اختصاص داده‌اند




ارسال توسط علی بهمنی




تاریخ: چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:اینترنت,سرعت,سرعت اینترنت,ADSL,اینترنت ملی,
ارسال توسط علی بهمنی

کارت تبلیغاتی! یک کاندیدا در قم

 
 


 

لطفا به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط علی بهمنی
ارسال توسط علی بهمنی
ارسال توسط علی بهمنی
ارسال توسط علی بهمنی
ارسال توسط علی بهمنی

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد